طرح توسعه تولید روغن زیتون

روغن زیتون از میوه درخت زیتون به دست می‌آید. (۱) این درخت نخستین بار در کرانه‌های دریای مدیترانه پرورش یافت. این روغن با فشردن میوه زیتون به دست می  آید که دارای مقدار زیادی چربی سیر نشده است.

خواص روغن زیتون - خواص ضدمیکروبی

روغن به وسیله خرد کردن کامل زیتون و جدا کردن روغن به وسیله روش‌های مکانیکی یا شیمیایی تولید می‌شود. این روغن در آشپزی، تولید لوازم آرایش، تولید دارو و صابون کاربردهای گوناگون دارد. در قدیم از آن به عنوان سوخت چراغ‌های روغنی نیز استفاده می‌کرده‌اند. این روغن در سراسر جهان به کار برده می‌شود. بیشترین مصرف آن در کشورهای پیرامون مدیترانه است.

طرح توجیهی برای توسعه کارخانه تولید روغن زیتون در نرم افزار کامفار تهیه و در قالب فرمت عمومی طرح های توجیهی بانکی تحویل مشتری محترم گردید. لطفا برای مشاوره اقتصادی و تهیه طرح توجیهی کسب و کار و نیز کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

۱۱ مورد از خواص روغن زیتون به نقل از سایت چطور دات کام بشرح زیر است:

۱. سرشار از چربی‌های مفید تک-اشباع‌ نشده است.

۲. سرشار از آنتی‌اکسیدان است.

۳. خواص ضدالتهابی قوی دارد.

۴. به جلوگیری از سکته مغزی کمک می‌کند.

۵. در برابر بیماری قلبی از شما محافظت می‌کند.

۶. باعث چاقی و افزایش وزن نمی‌شود.

۷. به جنگ آلزایمر هم می‌رود.

۸. در درمان دیابت نوع دوم مؤثر باشد.

۹. آنتی‌اکسیدان آن، خواص ضدسرطانی دارد.

۱۰. به درمان رماتیسم مفصلی کمک می‌کند.

۱۱. دارای خواص ضدمیکروبی است.

آواتار کاربر

درباره حمیدرضا رحیمی

عضو حقیقی انجمن مشاوران مدیریت ایران IMCA.ir دارای پروانه گرید يك نظارت تاسيسات ساختماني از سازمان نظام مهندسي خراسان رضوي- طراحی و نظارت و اجرای تاسیسات مکانیکی ساختمان ها و كارخانجات مشاور طرح های صنعتي در استان خراسان رضوي مشاور فن بازار ملی ايران در انتقال نیازهای فناوري ايران- كره قریب به دو دهه تجربه در استقرار انواع سيستمهاي مديريت كیفيت و اجرای پروژه های بررسی و بهره وری منابع اعم از منابع مالی و نیروی انسانی و تجهیزات، آموزش مدیریت و تهیه طرح های اقتصادی و توجیهی بانک پسند عارضه یابی- تحلیل سیستمهای اقتصادی مدرس و مجري طرح ها و دوره هاي فنون آماري پيشرفته SPC-MSA-DOE با استفاده از نرم افزارهاي MiniTAB و SPSS مدير كنترل كيفيت استاندارد در زمينه تجهيزات توانبخشي و پزشكي مهندس مکانیک- کارشناس ارشد مدیریت اجرایی (استراتژیک)
این نوشته در اقتصادی, طرح توجيهي, طرح توجیهی, فروشگاه, مشاوره, مشاوره اقتصادي, مشاوره اقتصادي در مشهد, مشاوره طرح تجاري در مشهد, مشاوره طرح توجيهي, مشاوره طرح توجيهي در مشهد, مشاوره طرح کسب و کار در مشهد ارسال و , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.