کلینیک کسب و کار و کاریابی

کاریابی فناوران دارای کد رسمی کاریابی به شماره ۸۶۱۳۵۲ از اداره کار و تعاون و امور اجتماعی خراسان رضوی است. با حمایت دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد ثبت نام و مشاوره شغلی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی در محل این دانشکده در روزهای یکشنبه و سه شنبه بین ساعات ۹ تا ۱۳ انجام می شود. کارشناس مشاور کلینیک کسب و کار و کاریابی فناوران برای هماهنگی بیشتر و پاسخگویی به سوالات در این ساعات  حضور خواهد داشت.

کاریابی

جهت مشاوره یا ثبت نام می توانید فرم زیر را تکمیل نمایید. براساس هماهنگی های بعمل آمده تکمیل فرم در این مرحله از ثبت نام برای کلیه دانشجویان در تمام مقاطع و دانشگاههای مشهد رایگان است.

برای افزایش امنیت و راحتی کاربران فرهیخته دانشگاهی، فرم ثبت نام در گوگل فرم ارائه گردید.

فرم ثبت نام جستجوی کار در کاریابی؛ آماده شده در محیط امن فرمهای گوگل

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از لینک زیر با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

لیست پروژه های حجمی موجود در کلینیک کسب و کار (برای جذب مستقیم همکاری) در ادامه می آید.

لیست پروژه های حجمی موجود برای جذب همکار (به روزآوری تا ۱۴۰۲/۲/۳۰)

۱- تهیه نرم افزار مدیریت نظارت و کنترل تاسیسات ساختمان ها و کارخانجات

۲- تهیه نرم افزار مدیریت پیمانکاران SPX

۳- بازاریاب دوره های آموزش تخصصی در رشته های چهارگانه امور مالی و بازرگانی- مکانیک- تاسیسات- مدیریت صنایع (اطلاعات بیشتر در این آدرس)

جهت آشنایی و ثبت نام در دوره های آموزشی در آموزشگاه کارآفرینان صنعت به آدرس زیر مراجعه کنید.

فرم ثبت نام آماده شده در گوگل – درخواست دوره آموزشی

برای افزایش امنیت کاربران، فرم ثبت نام در گوگل فرم ارائه گردید.

ثبت نام کاریابی

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از لینک زیر با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

معرفی فرم ثبت نام

موسسه کاریابی فناوران دارای کد ۸۶۱۳۵۲  از اداره کار و امور اجتماعی خراسان رضوی در محل شهرک صنعتی توس واقع است.  با پشتیبانی و حمایت دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد جهت تسهیل در جذب و بکارگیری متخصصین دانشگاهی در صنعت، ثبت نام و مشاوره شغلی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی با استقرار در محل دانشکده صورت می پذیرد.

ثبت نام نهایی و ارائه معرفی به کار، بر اساس هماهنگی موسسه با متقاضیان محترم بر اساس ضوابط اداره کار و امور اجتماعی خواهد بود. لطفا فرم را با دقت، خوانا و کامل تکمیل نمایید و موارد ستاره دار (*) را الزاما تکمیل نمایید. برای تکمیل این فرم بین ده تا دوازده دقیقه زمان نیاز دارید. تکمیل این فرم هزینه ای در بر ندارد. در صورت واجد شرایط بودن برای پروژه های پاره وقت و حجمی موجود در کلینیک کسب و کار همکار کاریابی نیز هزینه ای دریافت نخواهد شد. ایمیل کلینیک کسب و کار همکار جهت هرگونه سوال در زمینه پروژه های موجود info@technologicalmaster.ir است.

آواتار کاربر

درباره حمیدرضا رحیمی

عضو حقیقی انجمن مشاوران مدیریت ایران IMCA.ir دارای پروانه گرید يك نظارت تاسيسات ساختماني از سازمان نظام مهندسي خراسان رضوي- طراحی و نظارت و اجرای تاسیسات مکانیکی ساختمان ها و كارخانجات مشاور طرح های صنعتي در استان خراسان رضوي مشاور فن بازار ملی ايران در انتقال نیازهای فناوري ايران- كره قریب به دو دهه تجربه در استقرار انواع سيستمهاي مديريت كیفيت و اجرای پروژه های بررسی و بهره وری منابع اعم از منابع مالی و نیروی انسانی و تجهیزات، آموزش مدیریت و تهیه طرح های اقتصادی و توجیهی بانک پسند عارضه یابی- تحلیل سیستمهای اقتصادی مدرس و مجري طرح ها و دوره هاي فنون آماري پيشرفته SPC-MSA-DOE با استفاده از نرم افزارهاي MiniTAB و SPSS مدير كنترل كيفيت استاندارد در زمينه تجهيزات توانبخشي و پزشكي مهندس مکانیک- کارشناس ارشد مدیریت اجرایی (استراتژیک)
این نوشته در آموزش, بهره وري, تماس با ما, خدمات سایت, درباره ما, علم و تکنولوژی, عمومی, فروشگاه, قوانین و مقررات, کاریابی, مدیریت, مشاوره, مشاوره طرح کسب و کار در مشهد, مشاوره قانون كار در مشهد, مشاوره مديريت مشهد, مشاوره منابع انساني در مشهد, منابع انسانی ارسال و , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.