دوره آموزشی فنون مذاکره

دوره آموزشی فنون مذاکره در سطح مقدماتی برای تقویت روش های مذاکره در کارکنان بخش فروش شرکت ها با همکاری آقای دکتر محمودرضا رحیمی مدرس دانشگاه و پژوهشگرو فعال در حوزه نمایش و هنر برگزار شد.

به عنوان فردی که قرار است در یک کسب‌وکار فعالیت داشته باشد یا فردی که در حال حاضر در حرفه خود تبدیل به یک متخصص شده، شما باید به طور مداوم با دیگران مذاکره داشته باشید. با کارمندان موجود، با کارمندانی که قرار است ادر شرکت شما استخدام شوند یا با مشتریانی که در تعامل با شرکت شما هستند. به طور کلی باید اصول مذاکره فروش را بلد باشید. فرقی نمی‌کند کالا می‌فروشید یا خدمت. یا حتی در بخشی غیر از فروش و بازاریابی کار می‌کنید. همه ما یک فروشنده هستیم. یک فروشنده موفق باید به اصول و فنون مذاکره فروش مسلط باشد.

در این دوره آموزشی به تشریح فنون گقتاری و بیان بدن در ارتقاء گفتگو پرداخته شد. از جمله موارد ذکر شده در این جلسه می توان موارد زیر را بیان کرد:

۱- تاثیر تنفس صحیح در گفتگو و مذاکرات

۲- زبان بدن- بیان بدن

۳- کار گروهی در مذاکره

۴- مذاکره در قالب یک فن

۵- جلسات مذاکره و انواع استراتژی های مذاکره (در فروش)

۶- ارکان مذاکره

۷- مهارت های مذاکره

۸- آگاهی ها و ویژگی های مذاکره کنندگان قوی

۹- اصول ترغیب

۱۰- ویژگی های مکان مذاکره

۱۱- مدیریت زمان در مذاکره

۱۲- بایدها و نبایدهای مذاکره

۱۳- کنترل جلسات مذاکره

۱۴- آداب مذاکره

۱۵- ویژگی های مذاکرات فرا- مرزی

 

تماس با ما

آواتار کاربر

درباره حمیدرضا رحیمی

عضو حقیقی انجمن مشاوران مدیریت ایران IMCA.ir دارای پروانه گرید يك نظارت تاسيسات ساختماني از سازمان نظام مهندسي خراسان رضوي- طراحی و نظارت و اجرای تاسیسات مکانیکی ساختمان ها و كارخانجات مشاور طرح های صنعتي در استان خراسان رضوي مشاور فن بازار ملی ايران در انتقال نیازهای فناوري ايران- كره قریب به دو دهه تجربه در استقرار انواع سيستمهاي مديريت كیفيت و اجرای پروژه های بررسی و بهره وری منابع اعم از منابع مالی و نیروی انسانی و تجهیزات، آموزش مدیریت و تهیه طرح های اقتصادی و توجیهی بانک پسند عارضه یابی- تحلیل سیستمهای اقتصادی مدرس و مجري طرح ها و دوره هاي فنون آماري پيشرفته SPC-MSA-DOE با استفاده از نرم افزارهاي MiniTAB و SPSS مدير كنترل كيفيت استاندارد در زمينه تجهيزات توانبخشي و پزشكي مهندس مکانیک- کارشناس ارشد مدیریت اجرایی (استراتژیک)
این نوشته در آموزش, برگزاری آموزش, شرح آموزش, فروشگاه, مدرک آموزشی معتبر, مشاوره بهره وری در مشهد, مشاوره فروش در مشهد, مشاوره مديريت مشهد, مشاوره منابع انساني در مشهد, مشهد ارسال و , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.