زمانی که شاخص های زیر در سازمان شما به چشم می خورد، با خطرات جدی مواجه هستید:
۱-روابط کاری و صنعتی پایین بین کارمندان یا کارکنان شما
۲-افزایش بی رویه شکایات مشتریان
(ادامه مطلب را ببینید)
۳-نارضایتی در سیستم حقوق و دستمزد بین کارکنان و کارمندان
۴- دستیابی به کیفیت برای سازمان غیر مهم شده است
۵-عدم وجود برنامه های توسعه مدیریت سازمان
۶-تضاد بین بخش های سازمان
۷-… و در نهایت عدم اولویت بندی مشکلات فوق و بی تفاوتی در سازمان نسبت به آنها
برای رفع مشکلات سازمانی مربوط به نیروی انسانی چک لیست معروف COPS( مخفف چهار لغت لاتین Culture-Organization- People- Systems بکار گرفته می شود.
تهیه پرسشنامه و نظرسنجی از ذینفعان روش کاربردی برای حل وضعیت مشکلات کلیدی در سازمان شما است که راهکارهای استراتژیک در این زمینه را به شما پیشنهاد می دهد.
توضیحات تکمیلی را در این فایل ملاحظه فرمایید.