مشاوره اخذ گواهی نامه HACCP الزام اتحادیه اوراسیا

 مشاوره اخذ گواهی نامه HACCP الزام اتحادیه اوراسیا برای کسب مجوزصادرات محصول به کشورهای عضو این اتحادیه انجام شد.

ایمنی مواد غذایی به وجود خطرات ناشی از مواد غذایی در زمان دریافت توسط مصرف کننده مربوط است. از آنجایی که بروز خطرات ایمنی مواد غذایی می تواند در هر مرحله ا ی از  زنجیره مواد غذایی اتفاق می افتد به کارگیری کنترل کافی در سراسر زنجیره مواد غذایی ضروری می باشد .بنابر این ایمنی مواد غذایی با تلاش های مشترک کلیه طرف های ذینفع در زنجیره مواد غذایی تضمین می شود.

تهیه نظام نامه و مستندات مرتبط با تهیه و اجرای HACCP در یک شرکت صنایع لبنی با هدف اخذ تاییدیه سازمان دامپزشکی و معاونت غذا دارو به اتمام رسید.

برخی از مراجع بکارگیری شده برای دستیابی به این مقصود مطابق استانداردهای زیر بوده اند.

استاندارد ملی ایران ایزو ۲۲۰۰۰: سال ۱۳۸۶ “سیستم های مدیریت ایمنی مواد غذایی- الزامات هر سازمان در مواد  غذایی”

ISO 22000:2018 را از اینجا دریافت کنید.

استاندارد ملی ایران ۶۱۱۴:  سال ۱۳۸۱ ” آیین کار راهنما جهت استقرار سیستم تجزیه و تحلیل خطر نقاط کنترل بحرانی HACCP”

و سایر استانداردهای مرتبط با مواد غذایی.

مدت زمان مشاوره HACCP تا اخذ تاییدیه نهایی سه ماه شمسی به طول انجامیده است.

برای اخذ مشاوره در زمینه استاندارد ۲۲۰۰۰ و تهیه نظامنامه HACCP با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

 

آواتار کاربر

درباره حمیدرضا رحیمی

عضو حقیقی انجمن مشاوران مدیریت ایران IMCA.ir دارای پروانه گرید يك نظارت تاسيسات ساختماني از سازمان نظام مهندسي خراسان رضوي- طراحی و نظارت و اجرای تاسیسات مکانیکی ساختمان ها و كارخانجات مشاور طرح های صنعتي در استان خراسان رضوي مشاور فن بازار ملی ايران در انتقال نیازهای فناوري ايران- كره قریب به دو دهه تجربه در استقرار انواع سيستمهاي مديريت كیفيت و اجرای پروژه های بررسی و بهره وری منابع اعم از منابع مالی و نیروی انسانی و تجهیزات، آموزش مدیریت و تهیه طرح های اقتصادی و توجیهی بانک پسند عارضه یابی- تحلیل سیستمهای اقتصادی مدرس و مجري طرح ها و دوره هاي فنون آماري پيشرفته SPC-MSA-DOE با استفاده از نرم افزارهاي MiniTAB و SPSS مدير كنترل كيفيت استاندارد در زمينه تجهيزات توانبخشي و پزشكي مهندس مکانیک- کارشناس ارشد مدیریت اجرایی (استراتژیک)
این نوشته در HACCP, ISO 22000, ایزو, ایزو, ایزو 17025, تماس با ما, خدمات سایت, درباره ما, سیستمهای مدیریت کیفیت, فروشگاه, مشاوره, مشاوره ايزو مشهد, مشاوره ايزو مشهد, مشاوره ایزو, مشاوره ایزو مشهد, مشهد, ممیزی داخلی ایزو ۹۰۰۱ ویرایش ۲۰۱۵ ارسال و , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.