مشاوره ایزو ۱۷۰۲۵

مشاوره ایزو ۱۷۰۲۵ به یک شرکت ماشین سازی انجام و مستندات لازم برای ثبت نام آزمایشگاه شرکت بعنوان اکرودیته و همکار اداره استاندارد تهیه شد.

هدف از بکارگیری استاندارد ایزو ۱۷۰۲۵ ایجاد الزامات عمومی برای احراز صلاحیت، بی طرفی و عملیات منسجم آزمایشگاه شرکت درعملیات و اقدامات مرتبط با دامنه کاربرد محصولات آن تعریف گردید. گزینه انتخابی از بند ۸ استاندارد برای آزمایشگاه این واحد تولیدی گزینه <الف> بوده است.

مشاوره ایزو 17025 آزمایشگاه اکرودیته شرکت ماشین سازی

مرجع الزامی بکارگیری شده در این مشاوره استاندارد ملی ایران- ایزو آی ای سی ۱۷۰۲۵ تجدید نظر دوم ۱۳۹۹ بوده است. شما می توانید متن استاندارد جهانی ISO/IEC 17025:2017 با عنوان General requirements for the competence of testing and calibration laboratories را از اینجا دریافت کنید.

این آزمایشگاه برای همکاری در زمینه انجام آزمون های استاندارد مربوط به محصول درخواست تاییدیه نموده است. روش های اجرایی در زمینه الزامات عمومی، ساختاری، فرایندی و الزامات منابع تهیه و درآزمایشگاه بکارگیری شد. الزامات تهیه گزارشات شناسایی و به درستی تدوین گردید. بیانیه انطباق آزمایشگاه همراه با قاعده تصمیم گیری  به گونه ای گزارش می دهد که مشخص کند که این بیانیه برای کدامیک از نتایج صادر گردیده و اینکه کدامیک از مشخصات، استاندارد ها و بخش های آن برآورد می شوند.

برای دریافت مشاوره  ۱۷۰۲۵ می توانید از طریق لینک زیر با ما در تماس باشید.

تماس با ما

آواتار کاربر

درباره حمیدرضا رحیمی

عضو حقیقی انجمن مشاوران مدیریت ایران IMCA.ir دارای پروانه گرید يك نظارت تاسيسات ساختماني از سازمان نظام مهندسي خراسان رضوي- طراحی و نظارت و اجرای تاسیسات مکانیکی ساختمان ها و كارخانجات مشاور طرح های صنعتي در استان خراسان رضوي مشاور فن بازار ملی ايران در انتقال نیازهای فناوري ايران- كره قریب به دو دهه تجربه در استقرار انواع سيستمهاي مديريت كیفيت و اجرای پروژه های بررسی و بهره وری منابع اعم از منابع مالی و نیروی انسانی و تجهیزات، آموزش مدیریت و تهیه طرح های اقتصادی و توجیهی بانک پسند عارضه یابی- تحلیل سیستمهای اقتصادی مدرس و مجري طرح ها و دوره هاي فنون آماري پيشرفته SPC-MSA-DOE با استفاده از نرم افزارهاي MiniTAB و SPSS مدير كنترل كيفيت استاندارد در زمينه تجهيزات توانبخشي و پزشكي مهندس مکانیک- کارشناس ارشد مدیریت اجرایی (استراتژیک)
این نوشته در ایزو, ایزو, ایزو 17025, تماس با ما, خدمات سایت, درباره ما, سیستمهای مدیریت کیفیت, فروشگاه, مشاوره ايزو مشهد, مشاوره ایزو, مشاوره ایزو مشهد ارسال و , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *