آموزش تهیه و تدوین طرح کسب و کار- خرید و دریافت جزوات استاندارد دوره

خرید و دانلود جزوه های آموزشی بهمراه سوالات میانترم دوره  دارای پاسخ و قالب پیشنهادی کتاب برای طرح نویسی در word

آموزش تهیه و تدوین طرح کسب و کار مطابق استاندارد شماره ۲۴۱۳۱۳۰۳۰۱ فنی و حرفه ای بمدت ۴۰ ساعت شامل ساعات آموزش نظری و عملی جهت بیست نفر از مدیران و سرپرستان یک شرکت تولیدی محصولات غذایی با حدود یکهزار نفر پرسنل با مدیریت آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد کارآفرینان صنعت برگزار شد.

در این دوره از چهار پاورپوینت تخصصی بر اساس سرفصل های استاندارد استفاده شد. این سرفصل ها که در جزوه شماره ۲ به تفضیل توضیح داده شده اند، بشرح زیر هستند:

۱- توانایی ایجاد ایده کسب و کار

۲- توانایی تحلیل محیط و صنعت

۳- توانایی تشریح فعالیت کارآفرینانه

۴- توانایی ایجاد طرح عملیاتی (تولید)

۵- توانایی ایجاد طرح بازاریابی

۶- توانایی ایجاد طرح سازمانی

۷- توانایی انجام ارزیابی ریسک

۸- توانایی ایجاد طرح مالی

۹- توانایی تهیه و تدوین یک طرح کسب و کار در زمینه مورد علاقه کسب و کار

لازم بذکر است که پاورپوینت های مربوطه در ادامه جهت تهیه قرار داده می شود. جهت برخورداری از دوره های آموزشی در آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد کارآفرینان صنعت با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

جزوه های پاورپوینت دوره آموزش تهیه و تدوین طرح کسب و کار بترتیب در زیر است.

۱- معرفی عمومی دوره و طرح نویسی (پاورپوینت)

۲- شرح دوره بر اساس استاندارد آموزشی مربوطه (پاورپوینت)

۳- اصول حسابداری مورد نیاز طرح نویسی (پاورپوینت)

۴- فرمول ها و جداول پرکاربرد (پاورپوینت)

۵- آزمون میان دوره بهمراه پاسخ (PDF)

۶- قالب پیشنهادی کتاب برای طرح نویسی (WORD)

هزینه حضور در دوره آموزش تهیه و تدوین طرح کسب و کار برای هر نفر دو میلیون و یکصد و هشتاد هزار تومان می باشد و هزینه دریافت این شش فایل بصورت یکجا ۸۵۰ هزار تومان می باشد. برای دریافت با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

 با توجه به، به روزآوری درگاه اینترنتی سایت، در صورت تمایل به خریداری جزوه های دوره در قالب فایل های پاورپوینت و word و pdf می توانید به ما ایمیل بزنید. جزئیات نحوه دریافت برای شما ارسال خواهد شد.

دانلود جزوه های آموزشی بهمراه سوالات میانترم دوره  دارای پاسخ و قالب پیشنهادی کتاب برای طرح نویسی در word

 

 

آواتار کاربر

درباره حمیدرضا رحیمی

عضو حقیقی انجمن مشاوران مدیریت ایران IMCA.ir دارای پروانه گرید يك نظارت تاسيسات ساختماني از سازمان نظام مهندسي خراسان رضوي- طراحی و نظارت و اجرای تاسیسات مکانیکی ساختمان ها و كارخانجات مشاور طرح های صنعتي در استان خراسان رضوي مشاور فن بازار ملی ايران در انتقال نیازهای فناوري ايران- كره قریب به دو دهه تجربه در استقرار انواع سيستمهاي مديريت كیفيت و اجرای پروژه های بررسی و بهره وری منابع اعم از منابع مالی و نیروی انسانی و تجهیزات، آموزش مدیریت و تهیه طرح های اقتصادی و توجیهی بانک پسند عارضه یابی- تحلیل سیستمهای اقتصادی مدرس و مجري طرح ها و دوره هاي فنون آماري پيشرفته SPC-MSA-DOE با استفاده از نرم افزارهاي MiniTAB و SPSS مدير كنترل كيفيت استاندارد در زمينه تجهيزات توانبخشي و پزشكي مهندس مکانیک- کارشناس ارشد مدیریت اجرایی (استراتژیک)
این نوشته در آموزش, برگزاری آموزش, تماس با ما, خدمات سایت, درباره ما, شرح آموزش, طرح توجيهي, طرح توجیهی, فروشگاه, مدرک آموزشی معتبر, مشاوره طرح تجاري در مشهد, مشاوره طرح توجيهي, مشاوره طرح توجيهي در مشهد, مشاوره طرح کسب و کار در مشهد ارسال و , , , , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *