در خواست مشاوره فنون آماری MiniTAB-DOE-SPC-MSA

تماس با ما

سفارش مشاوره فنون آماری

      با توجه به الزام اکثر شرکتهای کارفرما و صنایع مادر -نظیر سازه گستر- به استفاده از فنون آماری و مراجعات تامین کنندگان برای تهیه و به روز آوری مستندات نظامنامه های فنون آماری، این مطلب جهت سفارش انجام کار و تهیه و به روزآوری مستندات در این زمینه اخنصاص یافته است.

           الف-جهت هماهنگی و سفارش مشاوره در تنظیمات و کاربردهای MiniTAB در فنون آماری گزینه هماهنگی تلفنی خرید را انتخاب و ایمیل و شماره تماس خود را در قسمت نام در فرم خرید وارد نمایید تا کارشناس مربوطه با شما تماس بگیرد.

           ب-جهت هماهنگی و سفارش مشاوره در تهیه نمودارهای فنون آماری SPC گزینه هماهنگی تلفنی خرید را انتخاب و ایمیل و شماره تماس خود را در  قسمت نام در فرم خرید وارد نمایید تا کارشناس مربوطه با شما تماس بگیرد.

            ج-جهت هماهنگی و سفارش مشاوره در تجزیه و تحلیل سیستمهای اندازه گیری MSA گزینه هماهنگی تلفنی خرید را انتخاب و ایمیل و شماره تماس خود را در  قسمت نام در فرم خرید وارد نمایید تا کارشناس مربوطه با شما تماس بگیرد.

 

آواتار کاربر

درباره حمیدرضا رحیمی

عضو حقیقی انجمن مشاوران مدیریت ایران IMCA.ir دارای پروانه گرید يك نظارت تاسيسات ساختماني از سازمان نظام مهندسي خراسان رضوي- طراحی و نظارت و اجرای تاسیسات مکانیکی ساختمان ها و كارخانجات مشاور طرح های صنعتي در استان خراسان رضوي مشاور فن بازار ملی ايران در انتقال نیازهای فناوري ايران- كره قریب به دو دهه تجربه در استقرار انواع سيستمهاي مديريت كیفيت و اجرای پروژه های بررسی و بهره وری منابع اعم از منابع مالی و نیروی انسانی و تجهیزات، آموزش مدیریت و تهیه طرح های اقتصادی و توجیهی بانک پسند عارضه یابی- تحلیل سیستمهای اقتصادی مدرس و مجري طرح ها و دوره هاي فنون آماري پيشرفته SPC-MSA-DOE با استفاده از نرم افزارهاي MiniTAB و SPSS مدير كنترل كيفيت استاندارد در زمينه تجهيزات توانبخشي و پزشكي مهندس مکانیک- کارشناس ارشد مدیریت اجرایی (استراتژیک)
این نوشته در آموزش, تاسیسات, خدمات فنی مشهد, فروشگاه, مشاوره, مشاوره DOE, مشاوره MSA, مشاوره SPC, مشاوره تاسیسات مشهد, مشاوره فنون آماري در مشهد, مشاوره مهندسي مشهد, نگهداری و تعمیرات ارسال و , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.