انتقال فن آوری ایران / کره جنوبی- دوره آموزشی

دومین دوره آموزشی کارگزاران انتقال فن آوری ایران- کره در محل وزارت خانه صنعت و معدن و تجارت در تهران به مدت سه روز از تاریخ ۲۲ تا ۲۴  مرداد ماه ۱۳۹۷ با حضور تیم مشاورین انتقال فناوری از استان خراسان رضوی در کنار سایر استانها جهت به روزآوری اطلاعات در خصوص شناسایی و مستندسازی انتقال میان کشورهای ایران و کره جنوبی توسط مشاورین بین المللی اینوبیز برگزار شد. مدرس دوره جناب پروفسور هوی از مدرسین دانشگاه و مشاور بین المللی و نماینده شرکت اینوبیز بود.

برای مشاوره دریافت و انتقال فن آوری و تکنولوژی با ما تماس بگیرید

تماس با ما

جهت مشاوره و شناسایی فن آوری های جدید در حرفه خود و شرایط بهره مندی از یارانه های مربوطه با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

هدف فعالیت‌های مشترک هم افزا در حوزه اقتصاد، افزایش رقابت پذیری بازار (بین‌المللی، ملی و منطقه ای) می باشد.

دسترسی به منابع موثرتر با ارزش و همکاری مشترک در استفاده بهینه از سرمایه‌ها، امری بدیهی و حیاتی است. فناوری و نوآوری دو عامل حیاتی برای پویایی و توسعه هرچه موثرتر فعالیت‌های اقتصادی و افزایش بهره وری سرمایه گذاری فعالان اقتصادی می باشند.

مراکز انتقال فناوری به عنوان مراکز همگرا و متمرکز کننده ایده‌های نوین و فناوری‌های مورد نیاز جهت تولید هستند. ارایه خدمات متمایز و رقابت‌پذیر در حوزه‌های سرمایه‌گذاری و توسعه فعالیت‌های اقتصادی بسیار موثر می باشند. همکاری دو بنگاه ایرانی و خارجی بر مبنای اعتماد طرفین، تبادل فناوری و تأمین منافع طرفین صورت می پذیرد.

فرایند ارتقای متناسب در فرآیند انتقال فن آوری توسط شرکت شهرکهای صنعتی ایران به شکل زیر می باشد.

فرایند انتقال فن آوری

آواتار کاربر

درباره حمیدرضا رحیمی

عضو حقیقی انجمن مشاوران مدیریت ایران IMCA.ir دارای پروانه گرید يك نظارت تاسيسات ساختماني از سازمان نظام مهندسي خراسان رضوي- طراحی و نظارت و اجرای تاسیسات مکانیکی ساختمان ها و كارخانجات مشاور طرح های صنعتي در استان خراسان رضوي مشاور فن بازار ملی ايران در انتقال نیازهای فناوري ايران- كره قریب به دو دهه تجربه در استقرار انواع سيستمهاي مديريت كیفيت و اجرای پروژه های بررسی و بهره وری منابع اعم از منابع مالی و نیروی انسانی و تجهیزات، آموزش مدیریت و تهیه طرح های اقتصادی و توجیهی بانک پسند عارضه یابی- تحلیل سیستمهای اقتصادی مدرس و مجري طرح ها و دوره هاي فنون آماري پيشرفته SPC-MSA-DOE با استفاده از نرم افزارهاي MiniTAB و SPSS مدير كنترل كيفيت استاندارد در زمينه تجهيزات توانبخشي و پزشكي مهندس مکانیک- کارشناس ارشد مدیریت اجرایی (استراتژیک)
این نوشته در آموزش, انتقال فناوري, علم و تکنولوژی, فروشگاه, مشاوره ارسال و , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.