تماس با ما
سفارش مشاوره سیستم های اقتصادی
در مبحث اول انواع روشهای هزینه یابی را با هم مرور کردیم و در مبحث دوم یک راه ساده و معمولی محاسبه قیمت تمام شده را با شما در میان گذاشتیم.
حال می خواهیم یک سوال مطرح کنیم:
اگر اینطور حساب کنیم که قیمت تمام شده همواره حداکثر و در بالاترین سطح خواهد بود پس تکلیف رقبا و کاهش قیمت یا ایجاد فضای رقابتی برای پشت سر گذاشتن رقبا چه می شود ؟ اگر افزایش قیمت در مواد اولیه- هزینه های سربار- دستمزد کارگران- عملیات پیمانکاری و یا ورود کالاهای ارزان قیمت برای ایجاد شوک در بازار پیش روی سازمان باشد چه تدبیری باید اندیشید؟
آموزش و اجرای طراحی و محاسبه ی تعیین قیمت تمام شده بر اساس ریسک در بازارهایِ پیش رو، راه حل شماست.
نه تنها این روش را در سازمانهایی که موفق به فتح بازار شده اند، پیاده سازی کردیم بلکه در سازمانهایی هم که از بازار قطع امید کرده بودند هم به نتایج مثبت رسیدیم تا آنجا که هم اکنون این سازمان ها با انگیزه و اشتیاق و به دور از عارضه ی قیمت نامتعارف در حال توسعه ی محصولات و بازار خود هستند.
امیدواریم با بهره گیری از این روش به نتایج اثربخش در سازمان خود دست پیدا کنید.
با ما در تماس باشید info@technologicalmaster.ir