مدیریت پروژه مشهد-ماژول های مدیریت پروژه براساس استاندارد PMBOK

تماس با ما

سفارش مشاوره و آموزش مدیریت پروژه

دیدگاه فرآیندی در مدیریت پروژه نگاهی نوین و اثرگذار در تمام مراحل پروژه از آغاز تا انتها می باشد. این سیستم ضمن تعریف شاخص هایی برای پروژه و تعیین ارتباط بین ۹ حوزه دانش با پنج گروه فرآیندی به شما در برنامه ریزی دقیق رخدادهای موردنظر کمک شایانی می نماید.

       پذیرش رو به افزایش مدیریت پروژه، نشان می دهد که کاربرد دانش مناسب، فرآیندها، مهارت ها، ابزار و تکنیک ها، می توانند اثر مهمی بر موفقیت پروژ ه ها داشته باشند. راهنمای PMBOK، گستره دانش مدیریت پروژه را به عنوان یک راهکار خوب شناسایی می کند. “راهکار خوب” ، به معنای یک توافق عمومی است که کاربرد این مهارت ها، ابزار و تکنیک ها می تواند شانس موفقیت را در بسیاری از پروژه ها افزایش دهد. مؤسسه مدیریت پروژه به این استاندارد به عنوان یک مرجع اساسی مدیریت پروژه، برای طر حهای توسعه و گواهینامه های حرفه ای نگاه می کند.

برای استقرار این سیستم در سازمان های پروژه محور و برای مدیریت پروژه هایی نظیر EPC و  پروژه های عمرانی با ما تماس بگیرید.

 

دریافت استاندارد PMBOK 

آواتار کاربر

درباره حمیدرضا رحیمی

عضو حقیقی انجمن مشاوران مدیریت ایران IMCA.ir دارای پروانه گرید يك نظارت تاسيسات ساختماني از سازمان نظام مهندسي خراسان رضوي- طراحی و نظارت و اجرای تاسیسات مکانیکی ساختمان ها و كارخانجات مشاور طرح های صنعتي در استان خراسان رضوي مشاور فن بازار ملی ايران در انتقال نیازهای فناوري ايران- كره قریب به دو دهه تجربه در استقرار انواع سيستمهاي مديريت كیفيت و اجرای پروژه های بررسی و بهره وری منابع اعم از منابع مالی و نیروی انسانی و تجهیزات، آموزش مدیریت و تهیه طرح های اقتصادی و توجیهی بانک پسند عارضه یابی- تحلیل سیستمهای اقتصادی مدرس و مجري طرح ها و دوره هاي فنون آماري پيشرفته SPC-MSA-DOE با استفاده از نرم افزارهاي MiniTAB و SPSS مدير كنترل كيفيت استاندارد در زمينه تجهيزات توانبخشي و پزشكي مهندس مکانیک- کارشناس ارشد مدیریت اجرایی (استراتژیک)
این نوشته در آموزش, طرح طبقه بندی مشاغل مشهد, مدیریت, مدیریت پروژه, مشاوره استراتژي مشهد, مشاوره ايزو مشهد, مشاوره مديريت مشهد, مشهد ارسال و , , , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.