مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱- پیاده سازی

اجرا و پیاده سازی سیستم های مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱ در شفاف سازی و بررسی دقیق شناسایی و رفع کلیه نیازهای سازمان موثر است.

به دلیل شرایط خاص کرونایی در حال حاضر ما آمادگی مشاوره ایزو در مشهد را داریم.

پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱ ویرایش سال ۲۰۱۵ در یک شرکت بازرگانی در زمینه واردات کالا با موفقیت به اتمام رسید. این پروژه به مدت ۴ ماه از زمان شروع تا ارزیابی و تایید برای اخذ گواهی نامه معتبر (NACI) طول کشید.

برای سفارش، مشاوره، طراحی و اجرای سیستم های مدیریت کیفیت با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

شرح ایزو ۹۰۰۰ با نگاه ویکی پدیا:

سیستم مدیریت کیفیت ایزو عضوی از خانواده ی (QMS) است. ایزو مجموعه ای از استانداردها است که به سازمان‌ها و شرکت‌ها برای شناسایی و رفع نیاز مشتریان و ذینفعان، مطابق با الزامات قانونی کمک می کند. ایزو ۹۰۰۰ با بنیان سیستم‌های مدیریت کیفیت سر و کار دارد. خانواده ایزو ۹۰۰۰ شامل هفت اصل مدیریت کیفیت می‌باشد که پایه و اساس این استانداردها را تشکیل می‌دهد. الزامات مورد نیاز برای مدیریت این خانواده از استانداردها، در ایزو ۹۰۰۱ آورده شده‌است.

همچنین:

نهادهای شخص ثالث، تاییدیه و گواهینامه انطباق با الزامات مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱ را به صورت مستقل، برای سازمان‌ها صادر می‌کنند. بیش از ۹ میلیون سازمان در سراسر جهان گواهینامه انطباق با سیستم مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱ دریافت کرده‌اند. ایزو ۹۰۰۱ یکی از بزرگترین سیستم‌های مدیریت پذیرفته شده در جهان امروز است. نقدهایی بر فرایند دریافت گواهینامه ایزو مبنی بر اینکه این استاندارد برای همه سازمان‌ها مفید نمی‌باشد وارد شده‌ است.

برای سفارش، مشاوره، طراحی و اجرای سیستم های مدیریت کیفیت با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

آواتار کاربر

درباره حمیدرضا رحیمی

عضو حقیقی انجمن مشاوران مدیریت ایران IMCA.ir دارای پروانه گرید يك نظارت تاسيسات ساختماني از سازمان نظام مهندسي خراسان رضوي- طراحی و نظارت و اجرای تاسیسات مکانیکی ساختمان ها و كارخانجات مشاور طرح های صنعتي در استان خراسان رضوي مشاور فن بازار ملی ايران در انتقال نیازهای فناوري ايران- كره قریب به دو دهه تجربه در استقرار انواع سيستمهاي مديريت كیفيت و اجرای پروژه های بررسی و بهره وری منابع اعم از منابع مالی و نیروی انسانی و تجهیزات، آموزش مدیریت و تهیه طرح های اقتصادی و توجیهی بانک پسند عارضه یابی- تحلیل سیستمهای اقتصادی مدرس و مجري طرح ها و دوره هاي فنون آماري پيشرفته SPC-MSA-DOE با استفاده از نرم افزارهاي MiniTAB و SPSS مدير كنترل كيفيت استاندارد در زمينه تجهيزات توانبخشي و پزشكي مهندس مکانیک- کارشناس ارشد مدیریت اجرایی (استراتژیک)
این نوشته در آموزش, ایزو, ایزو, سیستمهای مدیریت کیفیت, کاربرد نرم افزار miniTab, مشاوره, مشاوره ايزو مشهد, مشاوره ايزو مشهد, مشاوره ایزو, مشاوره ایزو مشهد, مشاوره فنون آماري در مشهد, مشاوره مديريت مشهد, ممیزی داخلی ایزو ۹۰۰۱ ویرایش ۲۰۱۵ ارسال و , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *