دوره آموزش نگارش طرح توجیهی کسب و کار

دانلود جزوه های آموزشی بهمراه سوالات میانترم دوره  دارای پاسخ و قالب پیشنهادی کتاب برای طرح نویسی در word

(ویرایش ۱۴۰۲)

طرح توجیهی (به انگلیسی: Feasibility Study Report) گزارشی که توجیه پذیری یک طرح را در ابعاد مختلف از قبیل بازار، فنی و مالی مورد بررسی و مطالعه قرار می‌دهد، گزارش طرح توجیهی، نام دارد.

دوره آموزش نگارش طرح توجیهی کسب و کار با رویکرد معرفی BP و FS در محل کانون کاریابی های استان خراسان رضوی در بهمن ماه ۱۳۹۶ برگزار شد. در این دوره ضمن آموزش نگارش طرح و معرفی انواع مدلهای رایج در طرح نویسی نمونه های عملی از این مبحث ارائه و به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

فایل PDF تعاریف و آشنایی با الزامات طرح نویسی را در ادامه دریافت فرمایید.

بخش‌های طرح توجیهی را می‌توان به صورت زیر شرح داد:

۱- تجزیه و تحلیل مالی یا Financial Analysis:

به منظور بررسی و آنالیز ابعاد مختلف مالی و سودآوری طرح توجیهی صورت می‌گیرد.

۲- مطالعه بازار یا Market Study:

که در آن ابعاد مختلف بازار محصولِ طرح توجیهی بررسی می‌شود. این ابعاد عبارتند از کمبود، بازار هدف، عرضه، تقاضا و …

۳- توجیه‌پذیری فنی یا Technical Feasibility:

به منظور بررسی ابعاد فنی طرح توجیهی همچون فناوری، ظرفیت، محل اجرا، ماشین آلات و تجهیزاتِ تولید و ساختار اجرائی طرح انجام می‌شود.

برای درخواست آموزش، مشاوره و سفارش تهیه طرح های توجیهی کسب و کار با نرم افزار کامفار با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

آواتار کاربر

درباره حمیدرضا رحیمی

عضو حقیقی انجمن مشاوران مدیریت ایران IMCA.ir دارای پروانه گرید يك نظارت تاسيسات ساختماني از سازمان نظام مهندسي خراسان رضوي- طراحی و نظارت و اجرای تاسیسات مکانیکی ساختمان ها و كارخانجات مشاور طرح های صنعتي در استان خراسان رضوي مشاور فن بازار ملی ايران در انتقال نیازهای فناوري ايران- كره قریب به دو دهه تجربه در استقرار انواع سيستمهاي مديريت كیفيت و اجرای پروژه های بررسی و بهره وری منابع اعم از منابع مالی و نیروی انسانی و تجهیزات، آموزش مدیریت و تهیه طرح های اقتصادی و توجیهی بانک پسند عارضه یابی- تحلیل سیستمهای اقتصادی مدرس و مجري طرح ها و دوره هاي فنون آماري پيشرفته SPC-MSA-DOE با استفاده از نرم افزارهاي MiniTAB و SPSS مدير كنترل كيفيت استاندارد در زمينه تجهيزات توانبخشي و پزشكي مهندس مکانیک- کارشناس ارشد مدیریت اجرایی (استراتژیک)
این نوشته در آموزش, استراتژی, اقتصادی, برگزاری آموزش, تولید ناخالص ملی, شرح آموزش, طرح آماده, طرح توجيهي, طرح توجیهی, فروشگاه, محاسبه قیمت تمام شده, مشاوره, مشاوره استراتژي مشهد, مشاوره بازاريابي در مشهد, مشاوره طرح تجاري در مشهد, مشاوره طرح توجيهي در مشهد, مشاوره طرح کسب و کار در مشهد ارسال و , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.