طرح توجیهی هتل مدرسه

 طرح توجیهی ایجاد آموزشگاه در محل یک هتل در منطقه توریستی پایتخت تهیه گردیده و برای بکارگیری آموزش جهت جذب کارکنان تحویل مشتری محترم گردید.

برای مشاوره اقتصادی و تهیه طرح توجیهی در کسب و کار و نیز کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

هر هتل از دو قسمت جلوی دید مهمان (فرانت آفیس) یا FRONT OFFICE و دور از نظر مهمان یا BACK OFFICE تشکیل شده است. متصدی و مسئول فرانت آفیس جایگاه ویژه ای در جذب و ارائه خدمات به مهمانان هتل را دارد. فرانت آفیس مرکز فرماندهی هتل در تمام روزهای سال بوده و شبانه روز فعال است. بنابراین آموزش کارمند پذیرش هتل یا فرانتس آفیس نقش و اهمیت بسیار مهمی برای هتلداران دارد.

متصدی یا کارمند پذیرش هتل: کسی است که آگاهی از سازمان و تشکیلات هتل و بخش پذیرش میهمان؛ (فرانت آفیس Front Desk Agent) دارد. وی از بخش های صنعت گردشگری نیز اطلاع و مهارت بالایی در برقراری ارتباط با میهمانان هتل دارد. کارمند پذیرش هتل یا (رسپشن هتل Receptionist) با قدرت بیان (فن بیان) و مهارت در فروشندگی می تواند خدمات و اتاق های هتل را به میهمانان معرفی و ارائه نماید. همچنین اطلاعات جامعی در مورد هتل و خدمات شهری و جاذبه های دیدنی منطقه دارد. وی باید از قوانین پذیرش میهمان و قوانین هتلداری آگاه باشد.

کارمند پذیرش در قسمت Reception که دارای میز پذیرش است مشغول به کار است و مهمان ها در بدو مراجعه به هتل با مراجعه به این میز با تکمیل کارت ثبت مشخصات پذیرش می شوند به این عمل Check In می گویند. که ساعت استاندارد جهانی آن ۲ بعداز ظهر می باشد. البته اگر اتاق های مهمان خالی باشد و هتل بخواهد با مهمان همکاری نماید می تواند اتاق را زودتر از ساعت یاد شده در اختیارشان قرار دهد به این میز Front Desk گویند. کارمندان پذیرشگر را Receptionist می نامند.

معمولا در هتل های بین المللی و بزرگ، چند فرانت آفیس یا متصدی پذیرش هتل به طور همزمان کار می کنند و هر کدام بخشی از مسئولیت های هتل و هماهنگی ها را بر عهده می گیرند. در حالی که در هتل های کوچک، یک متصدی پذیرش هتل مسئولیت کلیه کارهای مرتبط با بخش پذیرش و گاهی وظیفه راهنمایی مسافران به اتاق هایشان را بر عهده دارد.

برای مشاوره اقتصادی و تهیه طرح توجیهی در کسب و کار و نیز کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

آواتار کاربر

درباره حمیدرضا رحیمی

عضو حقیقی انجمن مشاوران مدیریت ایران IMCA.ir دارای پروانه گرید يك نظارت تاسيسات ساختماني از سازمان نظام مهندسي خراسان رضوي- طراحی و نظارت و اجرای تاسیسات مکانیکی ساختمان ها و كارخانجات مشاور طرح های صنعتي در استان خراسان رضوي مشاور فن بازار ملی ايران در انتقال نیازهای فناوري ايران- كره قریب به دو دهه تجربه در استقرار انواع سيستمهاي مديريت كیفيت و اجرای پروژه های بررسی و بهره وری منابع اعم از منابع مالی و نیروی انسانی و تجهیزات، آموزش مدیریت و تهیه طرح های اقتصادی و توجیهی بانک پسند عارضه یابی- تحلیل سیستمهای اقتصادی مدرس و مجري طرح ها و دوره هاي فنون آماري پيشرفته SPC-MSA-DOE با استفاده از نرم افزارهاي MiniTAB و SPSS مدير كنترل كيفيت استاندارد در زمينه تجهيزات توانبخشي و پزشكي مهندس مکانیک- کارشناس ارشد مدیریت اجرایی (استراتژیک)
این نوشته در اقتصادی, طرح توجیهی, فروشگاه, مشاوره, مشاوره اقتصادي در مشهد, مشاوره طرح تجاري در مشهد, مشاوره طرح توجيهي در مشهد, مشاوره طرح کسب و کار در مشهد ارسال و , , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.